Monday, November 08, 2010

Kunjungan

Semenjak kebelakangan ini Misako baru terperasan yang bilangan jejak yang singgah di blog Misako ada macam luar biasa sedikit. Betulkah itu 200K? Kalau setiap persinggahan itu dapat menjana 'tabung PTPTN' bak kata si TAMY, bagus jugak. Tapi...

Bila dijenguk-jenguk pada tab Stats, kebanyakan pengunjung adalah dari blog sahabat baik Linachu selain daripada sumbangan En. Google. Dan paling menjadi sejarah, blog Misako dikunjungi sebanyak 398 kali pada bulan Oktober. Walaupun November baru 8 hari berlalu, laman ini telah dikunjungi sebanyak 140 kali.

Musykil juga Misako, bagaimana ini boleh terjadi. Rasanya ramai yang jalan-jalan cari traffic.

Bah, bila ada masa senggang nanti harus Misako cari jalan bagaimana cara untuk menjana pendapatan melalui laman ini. Harus juga Misako mengasah otak mencairkan idea-idea tulisan yang sudah beku. Tapi, Misako hanya berminat menulis (menaip) ayat-ayat dari pengalaman dan perasaan Misako tanpa ada bau-bau komersial. Jadi, harus bagaimana?

Na iyalah, biarlah dulu idea $$$ itu. Yang penting hidup mesti fokus. Tugasan perlu diatur satu persatu. Mengikut prioriti, tentunya. Tapikan, Misakokan multi-tasking dan parallel processing? Iya, itu harus. Aduuh, banyaknya lagi perkara yang ingin diselesaikan. Bah, biarlah. Yang penting esok ada temujanji yang perlu ditunaikan. Ada kerja yang perlu dilangsaikan.

Oh ya, ada anda terdengar mengenai promosi AirAsia 0:01 9 Nov 2010?
Juga Misako akan ke Langkawi hujung minggu ini. Harap-harap Langkawi menerima kunjungan kami dengan sinar mentari yang bahagia.
Mungkin juga Misako akan menjejakkan kaki ke Busan! Masih tengah diuruskan. Jangan terlalu excited, Misako.

Misako signing off for now. Ndak larat mo tunggu 0:01. Salam.
Selamat menghadapi peperiksaan wahai pelajar-pelajar UMS.

Entri akan datang : Kertas Jawapan di mata pemeriksa.

Psst, kawan. Cuba tinggalkan jejak anda pada ruangan komen, agar ada bukti manusia melawat laman yg tidak seberapa ini. TQ ;)

2 comments:

Bee said...

Just leaving a comment to let you know that a Non-GoogleBots entity was here :D

Misako said...

Bee.. Like!