Saturday, May 02, 2009

Bulan Lima

Bulan Lima atau Bulan Mei merupakan bulan yang paling sibuk buat Misako. Mengapa? Sebab bulan ini Danial akan menyambut hari ulang tahunnya yang kedua. Selain itu, Ayah juga menyambut harijadinya pada bulan Mei, dan tentunya ulangtahun saya! Alahai, dah bertambah umur Misako. Bulan ini juga Misako menyambut wedding anniversary ke 10. Semoga berkekalan hingga akhir hayatlah hendaknya.

Btw, hari ini Misako menghadiri Final Year Project presentation utk pelajar2 PLUMS. Tengahari nanti ada jemputan kenduri kawan. Esok pulak ada kuliah DataComm. Isnin - jadi ketua pengawas di Dewan Chanselor. Selasa - meeting program. Harap2 lepas tu ada masa Misako menyelesaikan marking exam paper para pelajar.


Sumber dari Berita Harian

Semalam Tomok atau Shah Indrawan menjadi jutawan terbaru, mengalahkan Esther dan Aweera dalam One in the Million 3. Tahniah Tomok! (dah besar dah c tomok ni)
*Actually saya sokong Esther. She got a powerful voice.

3 comments:

Maz Al Eidrus said...

HAPPY BIRTHDAY, mate... Semoga panjang umur dan dikurniakan rezeki yang melimpah ruah... My you have a brilliant year ahead!

Luv ya... kisses for Bday boy Danial too...

Maz Al Eidrus said...

05/05/1995 - ingatka masa birthdaymu yang ke ehem berapa ek... sambutan bersejarah di puncak Kinabalu? One of the best memories ever...

Misako said...

thanks mek.. ha'ah.. kita celebrate birthday kat atas puncak kinabalu kan mate.. ya best memory ever.. can't wait to see you next month!